måndag 5 oktober 2009

Suicide

Vilken toppendag.

Började lite lätt med idrott där det var ett jävla liv på alla och jag fick ont i huvet, sen en timmes rast. På rasten satt spaceship och myttade ihop en förbannad historia om mig som inte stämmer för fem öre. Det var ju ovanligt att han myttade iofs?!
Sen filosofi. Jahaa, dax att få tillbaks sitt hemprov. Jag hade gjort alla viktiga frågor och var helt inne i filosofin. Får tillbaks skiten och där står det ett G... Vad är problemet? Var är mitt VG? Men istället får SKAM MVG på skiten? Människan i fråga betygsätter relationen till eleven istället för själva uppsatsen. Min va TOPPEN ju!!!!!!

Åkte hem. Vägrar att gå utanför dörren eller plugga idag.

Till råga på det så har vi ju dig, som är så förbannat glad. Jag har ingenting att dölja, vill du va så vänlig att sluta vara en tönt. Tack på förhand.

PISSA PÅ DAGEN

Inga kommentarer: