tisdag 6 oktober 2009

Nedåt....

Plötsligt går allt utför i mitt liv. Vad gick snett?! Vad hände?! Var föll jag?!.. Så många frågor och så lite svar...

Problem:
1. Jag gjorde en prövning i samA förra veckan och fick nu ett mail av läraren som är ansvarig för kursen. Han vill träffa mig live och att jag ska utveckla mina svar muntligt för honom. Vad är problemet? Tror han att jag har fuskat?....

2. Hela helgen var planerat in i minsta detalj, såg verkligen verkligen verkligen fram emot den kommande helgen. Vad händer? Atta ringer och säger att han vill att jag ska jobba både lördag och söndag. Har jag tid? Nej. Har jag lust? Nej.

3. Kan inte ett piss på religionshelvetet jag ska kunna till imorn.

4. Vintern är här?

5. Människan är emot mig.

6. Jag är på väg att gå in i väggen. Samtidigt som jag fryser ihjäl.

TAR JU HELLRE LIVET AV MIG!!!!!!!....

Inga kommentarer: