söndag 18 oktober 2009

Heggen

Igår blev jag bjuden på en jättegod mat hemma i Peppes bodega av Lisa!! Kantareller och pasta, sen åt vi nötter och drack ett glas rosévin. Robin skjutsade oss senare till Freddan där det var fortsättning. En ofräsch kille satt där, så jag och lisa gick ner mot stan i förtid. Hamnade på irish, satt och konverserade en stund innan freddan och ligan kom. Då gick vi på stadshuset, där var det skitskoj! Mycket folk ute och bra musik. Råkade visst bli bjuden på det mesta igår :O Men så är det att vara kändis!

Idag har jag och Lisa lagat pannkakor och sett på madagascar. Nu har jag varit hemma en stund och mamma har kommit hem från sin turkietvecka så jag fick lite underpants och en parfym. Piggt! :)

Imorn börjar jag klockan 14 och slutar 15.15, what to do nu då?? ....

-det kanske var lika bra,åhhh!?

Inga kommentarer: