måndag 14 september 2009

Ny kula

Jag orkar inte att det är måndag igen!!.. I lördags vaknade jag hos jimmy trött som ett dass, men tur att det fanns cheez balls från dagen innan som man kunde trycka i sig. Vi såg på rullar hela dagen och tog dt allmänt chilly.

Kvällen kom och då inveg jag min snygga klänning som jag fick av mamma! Satt som ett smäck:) Jag jimmy elin och emma satt hemma hos mig en stund och sen åkte vi till teddy och freddy. Där träffade jag ninja och jenka:D! Pratade gamla minnen och spelade munspel.

Efter en stunn åkte vi hem till mig och badade bubbel och spelade guitar hero rockband, sen sov. Klocka 5 på morgonen vaknar man av att edvardsson kommer hemsläpandes med tre fjortonåriga tjejer, då hade han fått för sig att det var efterfest <3 Underbar man.

Söndagen var som alla andra söndagar. Ikväll ska jag se på vuxna människor. PIGGT

Inga kommentarer: