måndag 21 september 2009

Nu äre daax att fiikaa..

Det är min bästa slogan!

Den här dagen har iaf varit HÅRD. Började 11.40, slutade 12.30.. En idrottslektions helvete. Svettades.. spelade badminton.. sen fick man tydligen sluta. Jag hade inte ens behövt komma på den lektionen!! Så jag åkte till skolan och pluggade i några timmar, sen drog jag till Helex och tränade. Där var allas vår hottie. MMMMH!!!
Sen hem, somnade en stund, och nu har jag ätit.

En annan grej som har hänt idag är att jag och Alice har smidit lite nyårsplaner! =D Hoppas allt går som det ska så ska det nog funka på topp.

Men nu ska jag läsa About a boy, tråkigt att sätta igång, men när man har kommit in i den så är den rolig.
Hejdå

2 kommentarer:

Lisa sa...

Åh lyllo! Vad ska ni hitta på för roligt?

Sannaw sa...

vi ska eventuellt till paris över nyår :) vad ska du göra?