söndag 2 augusti 2009

Yra

Lördagmorgon vaknade man, trött i kroppen efter fredagens bravader inne på BK, av ett telefonsamtal om att jag ska med på yran. Segare än tåget och spöregn ute vägrade jag, men jag hade tydligen inget val. TokChris hade nämligen redan bokat två rum på ett vandrarhem i Brunflo, och jag skulle med! In i duschen, på med mascaran och in i en bil innehållandes en Christian Hådén som kör som en idiot, Jimmy, Sjöberg och Emil. Kände bara att det var dolda kameran som hade uppsökt mig.


Men jag ångrar inte för fem öre att vi åkte dit, hade hur skoj som helst:D Kan ju inte bli annat med järngänget.
Vi kom till det såkallade vandrarhemmet som mer såg ut som ett gammalt pensionat nånstans i östeuropa, tog en drink, sen tog vi en taxi in till Östersund. Matbit, våffla, lady Gaga, lyckades också sitta i ett tält och konversera och öla med ingen mindre än Gustav Skarsgård (!!)
Vid 4tiden hade jag och jimmy tappat bort resterande medlemmar i gruppen, så vi tog en taxi tillbaks till pensionatet.
Citerade Karlbertil Jonssons julafton i flera timmar tills dom andra kom tillbaks, då sov vi.

Idag har vi åkt bil i flera timmar pga 500 stopp på vägen, men kom hem till slut iaf. Nu blir det nog en film och lite chips kanske...

TOP OF THE LINE!! Det var värt att åka på Yran:D

Inga kommentarer: