måndag 22 juni 2009

xmas

Det här är som när man var 8 och det blev 1 december, när man bara gick och väntade och väntade varje dag på att det skulle bli julafton, men det gick alltid lika segt. Men plötsligt en dag så hände det. Det blev den 24 december och man hade aldrig varit lyckligare. Nu skulle man få frossa i sig mat, se karl-bertil jonssons julafton och få öppna alla paket. Det var kärlek i högsta grad.

Ungefär den här känslan har jag fått nu. Jag har gått och väntat och tvekat ett tag, sen en dag plötsligt hände det. Jag tror på ödet.

KÖR HÅRT SANNA!!!!!! :D

2 kommentarer:

Stina sa...

MEN SANNA:D Det är inte ödet! Dra en googling på ödet för tusan. Om jag tillexempel VÄLJER att ringa dig är det inte ödet. Men däremot om vi träffas på ica är det ödet :) Hahaha FEL

Sanja sa...

HAHAHAHAHHA FAN AD DUM JAG ÄÄÄ ASZZÅ HAHAHAHAH ?? ? HAHAHHAHA HA HAHh ahhaaah. Ödet var att det hittade mig.