söndag 17 maj 2009

GH

I fredags var jag ledig, så jag och alice tog bussen in till stan där vi mötte upp angie också fick jag hennes bil över helgen. Vi åkte på posten och hämtade ut mitt körkort. HA. Är allt jag har att säga om den saken. när bilden togs så satt jag och sög in kinderna för att jag skulle se smal ut av någon anledning? Resultatet blev inte det vackraste.... ser ut som en blond idiot som sitter och fet-posar med läpparna.

Kvällen körde jag bil hela kvällen, varvandes med att vara hemma hos math på 18års fest:) det var roligt, trots min frånvaro.
Jag och maja åkte hem till mig och sov där, vaknade kl 04.00 av att någon ligger och flåsar mig i örat. Välkommen hem simon var väl allt man tänkte.
Vi klev upp vid tio och åkte iväg till heliås på en reunion, såg på gamla filmer ch tittade på gamla bilder, det var ju angenämt... min favorit av dem alla Plato var inte där, så då åkte jag stinta karan och majsan till Galtström och åt en landgång.

Dagen gick och kvällen kom. Jag maja och karin la oss i badet en stund men sen åkte vi iväg till Edvard på party. Trefligt, och vid tre så åkte vi hem några stycken till oss för att efterfesta i badet, det blev sång och bad till fem på morgonen för vissa, men själv var man fräsch och gick och la sig tidigare.

Idag är det söndag :) Lång och bra helg!!!!

Inga kommentarer: