torsdag 2 april 2009

Long time no see

Alla dessa torsdagar, aprildagar och vardagar... Tiden går så snabbt?! Idag har det hunnit bli den 2 april.

Idag har jag som vanligt varit i skolan, sett pinocchio, ätit lunch och därefter började en timmes helvete. Om man inte har duschat på över en vecka, aldrig byter kläder och precis har ätit vitlök, så behöver man kanske inte sätta sig 3 cm från mig. Jag såg mitt liv passera förbi och den sista utvägen som fanns var att titta ut genom fönstret resterande tid av timmen, för att undvika ett kollektivt självmord.
Senare blev det tack och lov en sväng på Lidl. Ja, varför inte? Det var ju praktiskt taget jag som startade lidl.

Buss hem med Alice och Peter. Nu pluggas det teori till körkortet och pustas ut efter dagens bravader.. Pust!

Inga kommentarer: