onsdag 11 mars 2009

Challenge

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Lisa.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det? "- Välkomna allihop, började Affe. Kul att se er igen, brun-"
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? min iPod
3. Vad såg du senast på TV? Nåt kack på discovery
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? 20.56. Jaha, den var 21.39 :)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Nån som går på nedervåningen...
6. När du senast var ute, vad gjorde du då? Gick en promenad
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen? Lisas blogg
8. Vad har du på dig? Rosa strumpor, svarta mjukisar, en stor tisha
9. Drömde du något inatt? Jaa.. drömde nåt hemskt har jag för mig, för jag vaknade svettig...:)
10. När skrattade du senast? 10 minuter sen :)
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? en tidningsgrej där man har tidnigar, och en tavla
12. Har du sett något konstigt på sista tiden? Nej det har jag inte
13. Vad tycker du om den här utmaningen? Vet inte... inte så roliga frågor
14. Vilken var den senaste filmen du såg? Beck-advokaten
15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då? Resor, hus och lägenheter lite överallt på balla platser och massa kläder.
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: Jag äter nästan hela tiden
17. George Bush? Jaha...
19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? pojke: Frans. flicka: Siri
21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? oooooom jag skulle! Skall bort från dettta frostmofjäll så fort jag får chansen.
22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? VIll du ha ett till liv?
23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor? Stina, Karin, math & Maria

Inga kommentarer: