söndag 15 mars 2009

500

Det här är mitt 500-onde inlägg på bloggen, det måste vi fira!.....

Igår började jag och erik hemma hos honom med att duscha och sminka varann, sen sprang vi bort mot o'learys där det skulle vara kalas för teddy och alle, men det vara bara nadia och linda som var där? så dåå spelade jag och erik lite airhockey, jag vann med 12-3, fast tvärtom..
Seeeen kom det en massa folk, och det blev middag.
God mat och sen blev det bowling som jag också var asbra på, jag kom sist i mitt lag som bestod av slibban erik nadia och jag. Inte så konstigt att jag vann då :)

Sen skulle alla iväg på en krogen men eftersom att jag inte har åldern inne så kunde inte jag följa med så då var erik också tvungen att vara med mig, stackars. Kändes som att jag förstörde för honom där ett tag men det var säkert helt okej...

rolig kväll måste jag säga! nu blir det kyckling!!! Hejdå

Inga kommentarer: