onsdag 11 februari 2009

Ångest...

När man har varit i skolan i en hel dag fram till klockan 16.30 på en onsdag och det enda man har ätit på hela dagen är en förbannad macka, så är det enda man vill att komma hem till sitt varma, sköna hem med en god middag serverad på bordet. Är det Det jag möts av när jag kommer hem denna onsdag?... Nej. För när man bor långt inne i den djupaste skogen där man får vatten från en egen brunn, och det är -20 grader ute så fryser vattnet i ledningarna och vi har inget vatten hemma.
Jag som preciiis skulle gå på toa och sedan tvätta händerna efteråt.... jag som preciiis skulle koka vatten till min goda pasta jag hade köpt... jag som preciiis var så förbannat törstig... Hur kul känns det?! Det känns ungefär som att leva i en grotta på stoneage... JAG TROR JAG DÖÖÖÖÖÖRRRR!!! :( :( :((((

Så här sitter jag med min okokta pasta som knappt går att tugga... Snart bryter jag ihop på riktigt.

//Vi barn från frostmofjäll.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha naw :') Stackars! Man får gå på Håkan med målsman om man är under 18 :)