måndag 9 februari 2009

Aint no sunshine

Måndag igen. Ny vecka, nya möjligheter... Råkade missa italienskalektionen imorse, förbannade säng som ska vara skön!! Det var mycket bra med tanke på min närvaro som inte är riktigt 100 %..
Sen iväg på svenskaseminarium där man fick lite komments på uppsatsen som inte är klar ännu, och sedan rullade dagen på... slutade vid fyra, då gick jag till carro och klippte mig typ 1 cm, haha. patetiskt att jag ens gick dit och klapp mig.
Hem till erik och åt jättemycket mat, fick ont i magen och åkte sedan hem. Sen har jag varit hemma hos alice, lånat världens mysigaste pippi-tröja och fått skratta lite.

Varför kan det inte bara bli vår nu?
Varm sol, skinnjacka, converse, fågelkvitter vs. -20 grader, fyra meter snö, snöstorm och klumpiga kläder?... svårt val, du.

Maria och jag i lördags.

Inga kommentarer: