söndag 4 januari 2009

Luna

Jag önskar att jag kunde beskriva mitt hat till Torsten i ungdomsserien "Barnen på Luna", han är verkligen allt en människa inte ska vara, jag hatar karln!!
Den här kvällen har jag varit med lisa och alice och sett på två harry potter-filmer, jag kom verkligen på att jag hatar harry potter, fantasy och allt som hör till. Jag och alice tog en uppfriskande kvällspromenad hem ifrån lisa och nu är jag precis hemkommen och har precis satt på barnen på luna.....

Hemma hos Lisa satt vi också och kollade igenom gamla bilder där det kom upp en hel del på mig från våren 2007, det var väl ungefär det värsta jag har sett? Hur kunde jag tillåta mig själv att se ut så som jag gjorde? Hade sönderfärgat blekt hår till axlarna, vägde seriöst 90 kg och jag såg ut som en man. Jag ska aldrig mer se ut så. Jag hade velat lägga upp en bild för att visa er, men tro mig, ni vill inte ens se.

Nu ska jag sova så man orkar med den millånga morgonpromenaden imorgon, sieg heil!

Inga kommentarer: