fredag 16 januari 2009

the lonely shepherd

Hola folks:D
Igår hade jag min första körlektion som gick rätt bra, lärde mig lite grejer å sååå, sen så bokade jag in en ny dubbellekka på tisdag nästa vecka, kanon det! Sen efter det gick jag hem till erik, vi hyrde en film som jag asmycket ville se, grizzly man. Ville jag fortfarande se den efter att jag hade sett den? NEEeeeee, värsta jag har varit med om...! en hemmafilmad dokumentär i alaska... sug.

Idag har jag varit på ica och hämtat ut mitt junkyardpaket, jag gick fram till kassa och då var man tvungen att visa leg, jag har inget leg så då gick ju det åt hellan... då satte jag mig på bänken och skulle vänta i en timme på bussen, då kommer plötsligt Ann in på ica som en räddande ängel! Hon hjälpte mig både med att hämta ut paketet och jag fick skjuts hem:D awesome änn!

Grattis till min käre vän Filip som har tagit körkort idag!!!:D Så ikväll blir det ett åk med karln!

Ikväll annars blire let's dance och karra...för ovanlighetens skull.. <3

1 kommentar:

Anonym sa...

varför har du ändrat layout, kvinna??!? Jag trivs inte här.