onsdag 7 januari 2009

Ali

Känner att jag måste tillägna ett inlägg för min kära granne, vän och cello.
Alice och jag har känt varann i ungefär 10 år och hon är en av mina närmsta vännor. Vi började dejta när jag gick i tvåan på lågstadiet och hon i ettan, kanske för att vi bodde och bor grannar helt enkelt, vi kom på olika grader på våran vänskap, den högsta graden när vi låg högst upp och var som bästa vänner hette det att vi var "ruff" med varann, det var vi ofta.
I våra dar har vi skickat brev, bakat, gått promenader, tränat, och rest iväg på massa olika grejer tillsammans, och vi har nästan aldirg blivit less på varann, jag skulle tro att det är ödet för minst en 40 års ruff-relation till!
Dig kan man hetsäta med hur mycket som helst utan att känna sig som ett fetto, prata om allt utan att känna sig som en prostutierad, Du är min bästa cellou! xoxo

Inga kommentarer: