söndag 2 november 2008

Kackbird

Oj vad tiden går fort när man har roligt? Hela lovet är över och jag har knappt hunnit med nånting. Igår var jag iaf på en maskerad i bydalen hos anja, kul att typ ingen hade klätt ut sig förutom jag. Jag hade lagt ner hela mitt hjärta på min kostym, så jag var ju givetvis bäst också. Det var en trevlig fest med lagom mycket trevligt folk, roligt att så många njurundabor kom:D sen åkte vi hummer (!!) hem till dick och lyssnade på audioslave.
Imorse kom Tomas och hämtade mig och nu har jag stått i duschen i 45 minuter och försökt få bort den svarta hårfärgen jag hade i håret sen igår. Vad vackert det är.
Ska försöka hitta en fin bild som Stina eller nån har knäppt också så det blir njutning.

Idag ska jag gå på en promenad, gå ner femton kg, städa, plugga och se på film. Lycka till Sanna! Filmtittningen är väl det enda som kommer inträffa om jag känner mig själv rätt.....
Arrivederci!

Inga kommentarer: