söndag 9 november 2008

399

Det här är mitt 399:onde inlägg och jag fann plötsligt styrka till att skriva ett blogginlägg! Kan det bero på det grå regnvädret som får mig att tro att jag fortfarande sitter fast i Estland och känner mig som en prostutierad?... Eller beror det helt enkelt bara på att jag äntligen fick tillbaka internet på min dator? Så många frågor och så lite svar...

Jag har iallafall hittat några bilder från förra helgens halloweenparty som jag tänkte dela med mig av.
Nu tänker ni "Men åh. Hon har ju korset åt fel håll?" JA, det kanske jag har. Jag ville ha det så, okej?!?!!!......




Lagomt förbannad och lagomt utklädd.

Snart ska jag åka in till staden för att städa och träna. Hade hoppats på att Stina ville göra nåt med mig ikväll, typ bio var jag sugen på, men hon verkar inte falla för idén. Blir väl pluggning i min ensamhet istället.
Sieg heil!

Inga kommentarer: