söndag 12 oktober 2008

weekend

Hela den här helgen har spenderats med min Stinja!:) Började i fredags så slutade vi vid tolv, åkte in till birsta och storshoppade, ellllllerr? Jag köpte en chokladkaka och en rakgel, men stina shoppade för några tulingar däremot.
Sen åkte vi hem till mig och gjorde iordning oss tillsammans med Guitarhero, simon och hubbe. Vi åkte in till stekhuset för en middag med la familia + stina, hon är ju som en i familjen jag menar, blev klar där runt halvtio och då bar det av till maxie för lite festligheter. Vi blev kvar där till typ tre-fyra nånting sen hem till mig och sova, nära och bra.

Lördag var man trött i själen, så jag, stina jimmy och teddy satt och spelade guitarhero mest hela dan, sen åkte vi hem till Stina på kvällsningen för lite jacuzzi och tacos-en mysig kväll helt enkelt!
Idag vart det söndag;vilket innebär städdag. Så jag har vare inne i stan och städat, samt ätit lite kinamat med mamas.
Nu måste jag påbörja ett pluggeri innan det är försent, wish me luck..

Två veckor kvar till lov:D HErrRrÅ

Inga kommentarer: