tisdag 21 oktober 2008

take me home

Lång dag. Teater imorse som var bra faktiskt! Den var stundvis rolig och hade fint budskap. Sen hade jag geografiprov som jag tror gick kanon! Fanns en fråga jag inte kunde riktigt, då kom jag på bästa fusktaktiken, nämligen att skriva till 118100 och fråga, daah, Har jag hört något smartare?! Ne.
Sen avslutades dagen på spanskan med Stina, och som vanligt så drog lärarn en hypotes om att vi var trötta, det var ju trots allt tisdag, så vi fick sluta en halvtimme tidigare, kom ju inte som någon direkt överraskning iofs men. Skönt iaf.
Sen hyrde jag och erik en film och nu kom jag nyss hem. Skönt med en lugn kväll, bara ett prov imorgon tänkte jag, och kopplade av. Men så kommer man in på msn och där får man höra att jag har tre prov imorgon. He-he-heh...Det är ju nästan så att man gråter. Tur att det inte är stora prov då.
Men nu ska jag plugga, tjing!
Snukkin'''

Inga kommentarer: