onsdag 1 oktober 2008

Q

Dagen började sämst! När jag skulle äta en asgod frukost imorse så ska jag ta juice, men så har Någon lämnat ett tomt paket i kylen? Vem gör en sådan sak??? Då började jag typ grina, sen råkade jag komma försent till min skjuts som jag hade fått, så det var ju fruktansvärt pinsamt. Men ja, kom iaf in till skolan och hade lektion med pygmén. Vad gott hon luktar? Elleh. Jaa, sen hade jag en massa tråkiga lektioner och avslutade allt med orientering i spöregn. Det tackar vi för. Såg ut som en dränkt katt när allt var klart och hela min makeup blev förstörd. HATAR att vara ute när det regnar.
Sen när mitt hår hade självtorkat såg jag genast ut som Ted Gärdestad och håret la sig dirr i en schysst mittbena......
Efter skolan träffade jag aqua och vi gick en sväng på stan :) hittade en asmysig tröja som jag tyvärr inte köpte, sen gick vi till mingen och åt. Vad lite jag åt? Åt upp hela tallriken, beställde in en efterrätt och sen gick vi på MonicaZ där det bjöds på fika. Klart man ska unna sig, så jag tog endast tre olika sorters kakor....<3>
Mattan var asbra som vanligt!
Sen fick jag skjuts hem med Ann och nu tänkte jag gå och lägga mig... jag är ensam hemmaa, hatar att sova ensam i ett hus....:(

GGnattttTzzzzzZZzzZz!!!11one

Inga kommentarer: