söndag 26 oktober 2008

Peppar

Det har varit en lång helg, började i fredags efter skolan så gick jag och Stina en sväng på stan och handlade lite grejer, sen hem till mig och stressa som en indiot, hade 40 minuter på oss att duscha och göra oss vackra innan vi skulle vara på drakstaden för att titta på 12 dollars som spelade. Fruktansvärt nödvändigt att vi skyndade oss att åka dit för att se dom menar jag.... Hann inte ens äta middag hemma!!!! Så jag Stina mange och hutta åkte på max och åt för ovanlighetens skull. Man vill ju ogärna bli undernärd menar jag.
Sen skjutsade dom oss hem till sebbe i g-hoodas där det blev lite party.
Lördag gick jag och maria på stan en stund och fikade lite, sen kom Rambo och hämtade mig för jag skulle va hundvakt. Hatar hunden!! Han är så sur och efter.

Fick skjuts hem till mig där jag och Stina duschade osv sen åkte vi hem till sebbe igen, lite partylördag blev det och sen sov vi där, Ankararin kom och hämtade oss imorse och skjutsade hem mig, helschysst azså.

Den här dagen ska jag ta det lugnt på, åka in och städa och sen se på film med Alice, ben och jerry. VITSIGT
Har iaf haft en mysig helg med my stina. Men nu blire dusch får jag hoppas, adioooosssss

Inga kommentarer: