fredag 3 oktober 2008

amy diamond?

Jag har nyss sett en utav de bästa filmerna jag har sett i mitt liv! Riktig kanonrulle, nämligen Blood diamond, lite dåligt att mainspelarn dog, men den var wonderful ändå. Tack för tipset mastodontfilm-stina! Och negern det handlade om hade väl den snyggaste kroppen jag har sett, så det gjorde inte filmen sämre.

Jag hyrde den och Braveheart, som jag snart tänkte köra igång, gillar inte action men eftersom Braveheart är en sån-film-man-bara-måste-se-film så måste ju såklart se den. höhö.

Imorn är det kanelbullens dag, så då måste jag ju baka bullar såklart! Sen får vi se vad som sker framåt kvällsningen, kanske blir ett party man ska på. Time will tell.
Men nu->Braveheart!
PIiiIiiz

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha! :D Kul att du gillade den. "Taack för tipset, määäts"