tisdag 2 september 2008

Utbytesår

Hej min blogg! Idag fick jag min High school year katalog, jag ska skicka in en ansökan om att gå på intervju, nämligen 7kt sugen på ett utbytesår till USA. Jag kommer säkert inte ens bli accepterad och få åka; krävs rätt så bra betyg för en sådan sak, men man kan ju alltid hoppas.

Min dag har iaf varit äcklig.. retorik var en rolig lektion, sen var resten tråk. Hade min första spanskalektion idag också, har en ny lärare.. hon verkar tråkig. Efter skolan gick jag med stina och drack kaffe på charm, hatar charm, men jag ville liksom spegla min personlighet med fiktiteln.
Sen blev det buss, var tvungen att köpa mig en korsordstidning på pbyrån också tihihi. Så nu ska jag mysa med den!

Hejdå och önska mig lycka till på intervjun!
äckelväder!!

Inga kommentarer: