torsdag 18 september 2008

Necessary

Idag hade jag en och en halv lektion. Nödvändig dag! Noooooooot.
Noooot är mitt senaste uttryck som jag har börjat använda. Låter hur fult som helst, men det kan ju vara kul också.
Tog tvåbussen hem, fick sälle av Andrea också, vi kom på att det skulle vara roligt med en Nylandsreunion! Alla gamla godingar...Vitaaliii..Chaarloootteee... Ja. Det ska vi ordna upp.

Sen kom jag hem, det hängde regn i luften och jag hade ont i huvudet. Vad passade då bättre än att lösa korsord? Ingenting troligen, så det blev en mysig eftermiddag i korsordens tecken och mackor och 20 cm tjockt med smör på.

Imorn blir det två lektioner, hem, sen klassis på kvällen! Can't wait! Då ska jag visa mitt rätta jag och släppa lös.

Hehehe.

Jag och andrea...för några år sen.

Inga kommentarer: