måndag 1 september 2008

Marjorie

Puh alltså! Vilken nuckdag detta har varit. Har bara haft ont i ögonen och huvudet hela dan.
Började 10, hade psykologi en timme, det verkar vara ett roligt ämne plus en rolig lärare, så det var nice. Sen lunch + hål fram till halvtvå, jag kommer fram till klassrummet och då säger dom att dom ska ha dubbellektion i historia. Yes!! Jag som inte har historia!! <3 Så då gick jag till helex och tränade. Träffade jesper på helx också, kul att träffa honom!
Sen när jag hade tränat klart så fanns det ingen handduk i min väska. Ännu mer lycka spreds inom mig. Så jag fick gå svettig i träningskläder till navet och åka buss hem i det tillståndet. Och förstås träffade jag hälften av alla jag känner...
Nu är jag nyss hemkommen och ska snart äta hoppas jag. Hungrig som ett nuck!
Imorgon har jag min första retoriklektion. Det ska bli spännande. HUUhhh..

Hejdå/Valben

Inga kommentarer: