tisdag 30 september 2008

Kiss me.

Imorse när jag duschade så hade jag för bråttom för att hinna skölja ur allt balsam, så det har suttit i typ fem liter balsam i min hårbotten idaag, nice. Har sett äckligt fett ut, men det är ju också fint. Sen har jag haft en dryg men relativt rolig skoldag fylld med tråkiga lektioner, sur-maggan brann som vanligt. Efter skolan gick jag med min favoritmia på staden en sväng, vi shoppade en grej!
Sen sprang jag upp på purple till carro och hon klippte mig och vi pratade lite. Vi ska eventuellt åka till fjällen över jul? Kul? Jag hatar fjällen och snö. Vad är det för fel på typ Västindien eller Maldiverna?
Jaja, hon klippte ca 2 cm, så det är ingen större skillnad tack och lov. Sen fick jag skjuts hem, och nu sitter jag här och hjälper Alice med hennes läxa. En sådan världsvän jag är!

Imorn blir det min mysigaste dag på länge! Efter skolan ska jag och alice shoppa, gå ut och äta, sen ska vi på Monica Z-konserten. Mys-höst-onsdag.

Men nuuu regnar det. Ska försöka få igång tvhelvetet, pucc

Inga kommentarer: