tisdag 23 september 2008

Chez

Det har varit förfrågan om när och var Tiger lou ska spela. Dom spelar på Pipeline den 7 November. Ska vi kanske till och med slå oss samman och se tillsammans allihopa?

Dagen har varit jobbig. Fick improvisera och dra ihop ett tal från en tidning på fem minuter till retoriken, och där stod man med nervösa skratt och gråten i halsen. Jag valde retorikkursen för att jag ville lära mig att prata inför grupp, men det verkar som att alla har valt det för att dom är duktiga på det...
Annars så har det varit en jobbig dag som sagt, jag ska aldrig mer inte hinna duscha håret på morgonen. Ska från och med nu gå upp fyra varje morgon och vara jättenoga med mitt utseende, annars blir jag bara på dåligt humör.

Efter skolan blev det en macka på waynes för att jag skulle orka det hårda träningspasset jag skulle gå på, men så skrev Jesper och ville ha sällskap på bussen hem, så det är klart man ställer upp. Kom hem, skulle preciiis ut och springa, när någon säger att maten är klar. Kommer icke finna någon som helst ny motivation känner jag på mig, men ska försöka leta.

Hejdå.
Är du nöjd nu? Nu när du har splittrat familjen? Är det det ni vill, du och dina jävla kommunistkompisar?


Inga kommentarer: