torsdag 18 september 2008

charamjeeel

Blev två lektioner idag, varav en rolig där vi hade nån sorts lek, tjejer vs. killar. Vi vann storslaget kan jag ju sägaa.
Efter skolan gick jag till nya moyo och mötte stina och maria, stina köpte en snygg jacka och jag hittade en jacka som var snygg på internet men ful in real life, så den blir det inte för min del. Fanns annars en hel del snygga grejer.
Sen blev det en synundersökning på blic, jag behöver inte glasögon än, men jag borde dra ner på mina datorvanor tyckte hon...?
Efter synis råkade jag gå in på hemmakväll och köpa med mig en påse snarra, daah, det är ju fredag? Då får man unna sig tycker jag.
Ikväll blir det som sagt klassparty, vad ska man ha på sig? Ska jag kanske plocka fram balklänningen.
Ne nu ska jag springa på dass illa kvickt, så här inte sker en olycka. Heheheh.
HErru

1 kommentar:

Anonym sa...

sooet! :p