söndag 31 augusti 2008

sarsaparill

Den här helgen har verkligen gått i fetmans tecken. Känner både fysiskt och psykiskt att jag har gått upp minst fjorton kilo under helgen, vilket betyder att hela den kommande veckan samt nästa helg blir fetlugn bestående av träning och hälsosam kost.
Förut fick jag en god middag, sen kom martin och skjutsade in mig till purple där jag städade. Kände mig trött efter denna slitsamma helg som varit, så städningen gick lite segare än väntat faktis, men det blev förhoppningsvis lika bra som alltid.
Sen kom jag hem, ringde Ellenor (arbetskvinnan) och frågade varför jag inte har fått resten av min lön som hon förra veckan hade glömt att sätta in, svaret jag får är att det är mitt fel. Ja. Jag tar på mig hela skulden, jag gör gärna det.
Nu blir det sovning, det vankas en lång skoldag med träning efteråt. Woho! Can't wait!....

Äckel!

Inga kommentarer: