torsdag 7 augusti 2008

My boy lollipop

Dax för att sprida glädje och information om min dag som har varit. Jag och marja bakade scones lite efter att jag hade skrivit det förra inlägget, det vart underbart gott måste jag medge, ja, jag hade ju MVG i hemkunskap i nian, kanske därför man är en gud i köket, mjehehe. Sen satt vi och gjorde min favoritsyssla, lösa korsord, och såg på TV hela dagen. Tiden bara flög iväg liksom, så vid fem kom masten och hämtade oss, skjutsade maria till ego och mig till simon, också skjutsade han hem mig.
Väl hemma kände jag mig fit for fight, så jag kilade ut till löpbandet och sprang i 30 minuter, väldigt skönt var det, till och med så skönt att jag somnade direkt efter att jag hade sprungit. Sov en timme, sen kom mamma hem, då hade hon kyckling med sig till mig. Sen gick jag till min beloved neighbour och såg på Coyote ugly, jag vill också vara så snygg!!

Har en heeel del ärenden att uträtta imorgon, så nu ska jag väl sova en sväng. God-nut

Inga kommentarer: