torsdag 21 augusti 2008

fjädrar

I tisdags var jag på stan med alice, och vi åt på coffee house för första gången, stället får 3 smultron av 5 möjliga. Helt omysigt där var det iaf.. På aftonen kom karin maja och stina hem till mig och åt middag, vad gott det var? Kycklingen hade samma konsistens som gummi och smakade arsle, men vad gör det med trevligt sällskap?! Funkade iaf. Sen skjutsade pappa oss till dyket där vi såg nåt band, inte riktigt min typ av musik men helt okej stämning ändå. Efter det bandet åkte vi tillbaks till mig och väntade på att 12D skulle börja spela, för kallt för att stå ute tänkte vi. Hos mig hann vi vara i typ en timme innan vi skulle återvända, då såg vi dom sen åkte vi tillbaks till mig igeeen.
Vaknade på onsdan och vi kom plötsligt på att vi skulle åka till paradisbadet, så jag stina maja jimmy och teddy gittade dit en sväng, var där hela dan och avslutade med ett stopp på mcdonalds förstås <3>
Sen blev det en till idé, nämligen att se på film!? så vi åkte hem till mig och hade lite filmkväll med chips och dipp. Smalt, verkligen det jag behövde efter mcdonalds också.
Mysig kväll med mysigt folkb lev det.

Och idaaaaag har jag mest sett på jamie oliver när han lagar mat, har jag sett något gulligare än honom?! Jag vill att han ska laga mat åt mig!
Nu ska jag över till aliceceeee,HERrå

Inga kommentarer: