onsdag 27 augusti 2008

Batman

Satte på datorn för att titta i min mejl om jag har fått nåt viktigt från skolan. Ja det har jag? Efter min första dag på samhälle och jag har bekantat mig med någon enstaka person så måste jag plötsligt bli förflyttad till den andra. Då blir allt lika nervöst igen imorgon. Till råga på allt så vet jag inte ens när jag börjar eller var jag ska infinna mig, igen... Måste folk krångla till det så mycket jämt?

Efter min timme på skolan av välkomnande och hejande på nya klassen så gick jag, maria, stina och emelie till tant anci och tog en fika, efter det tog jag och stina en sväng på stan, tills vi plötsligt kom på hur gott det skulle vara med en middag på o'learys, så dit gick vi och åt kyckling samt en dessert bestående av enbart choklad i olika former, och en kaffe på det.

Vi satt där inne i cirka tre timmar för att senare bege oss upp mot filmstaden och möta upp jimmy teddy och wald, när vi hade mött upp dom så köpte vi oss en filmbiljett och såg sedan den mest värdelösa film jag någonsin sett, nämligen bertman. Oj, jag menar batman.
Den var så dålig så att jag blev jättetrött och fick ont i själen, ändå skulle det envisas med att stanna på max, stanna utanför LIDL och äta upp maxet, sedan bara njuta av den vackra augustikvällen i ungdomens sällskap.

Men till sist blev jag hemskjutsad, det var ju faktis trevligt ändå:)
Nu ska jag sova och sen försöka komma på när jag börjar imorn och försöka ladda upp inför den nya klassen Igen.

Tack och hej, orörda grej

Inga kommentarer: