måndag 4 augusti 2008

14.28

Igår fyllde maria min vän år, så då tog jag ett tåg till hennes stuga där hon befann sig för att säga grattis. Blev övergödd på mat, men underbart gott var det.
Sen låg vi hela natten och pratade om viktiga saker samt tittade på ebba och didrik. Jag älskar serien. Vi somnade vid halvsex imorse, och vi skulle kliva upp sex, så det blev en lång natt med sömn, du... kom hem till maria vid åtta imorse, då somnade vi dirr i hennes soffa, sen vaknade vi tolv, då tog jag bussen hem till juniskär, nu har jag nyss duschat och precis insett att jag inte kommer hinna med halvtre bussen tillbaks till stan, vilket innebär att jag åker 16.10 här ifrån. Då blir det shopping och middag inne i stan med marja :)
Kanske borde överväga att hoppa över middan, min farmor tycker nämligen att jag har blivit lite rund. Tack farmor.
Ikväll blir det mys hemma hos maria i bydalen (L) men nu ska jag gå och sminka mig tills bussen går....puss!

är du det snyggaste jag har sett eller?!

Inga kommentarer: