söndag 13 juli 2008

23.13

Det känns så onödigt att fortsätta jobba där jag jobbar just nu. Tror jag ska skriva en lista på de dåliga punkterna jag har
*Kass lön
*Värdelösa tider
*för korta dagar
*Bussresa hem och dit kostar samma som en timmes lön
*har ingen som helst kommunikation med mina arbetskamrater

Det enda positiva jag kan se i det hela är väl just att jag får öva på att vara trevlig i tre timmar.. det skulle vara det enda då.
Nä. det är inte värt det.

Några andra problem i mitt liv just nu är.. mina såkallade hetsgäspningar som jag har haft i över ett år har nu utvecklats till lungfel känns det som. Jag blir så tom på nåt vis när jag ska andas, svårt att förklara men jag är väl döende. Ta dig en munk så mår du bättre!
Nu har jag bara lust för att gå ner 20 kg i vikt för att sen kunna hetsäta munkar hur mycket jag vill..
Och nu blir det sängen. Som jag redan ligger i. Jag menar givetvis att jag ska somna, så jag kan kliva upp klockan 9, när jag börjar 11 inne i stan, det tar nämligen ca en timme att komma dit, sedan stå i ett jordgubbstånd och frysa i tre timmar, sedan åka hem och utnyttja löpbandet lite, sedan börjar allt om igen. Ge mig en till utlandsresa vetja. Men en stockholmtrip då?

HEhhhh. Pawla.
Ps. Söt kille

Inga kommentarer: