söndag 13 juli 2008

20.56

Nu har jag städat klart inne på purple, åh så duktig jag är!
Vid två frågade mamma mig om vi skulle bia, såklart jag var sugen på det liksom, precis vad jag hade suktat efter hela morgonen. Så vi åkte in på 15.15 bion och såg mamma mia, fyyy farao vilken underbar film! Jag som älskar ABBA och kärleksfilmer. Man blev jätteglad av filmen och underbar musik som sagt.
När den var slut skjutsade mamma bort mig till purple och jag mötte upp alexandra, hon visade mig vad jag skulle göra osv. Blev klar efter typ två och en halv timme heheh, då skjutsade hon mig till navet sen fick jag sitta i 45 minuter och vänta på bussen jippi!

Nu har jag tagit på mig min basketkostym och funderar på att lägga mig för att sova alternativt titta på skärgårdsdoktorn, men blev förbannat sugen på att se tillsammans!!! så längesedan.
Min arbetskvinna svarar inte på mina mess eller mina samtal, så jag lär väl inte jobba imorn jag vet inte. Tack för det.
Hoppas på fint väder imorn! :-*

Inga kommentarer: