lördag 19 juli 2008

18.32

Gud så jag har jobbat och slitit idag! Började halv tio imorse och slutade 17, underbaart. Fick stå i jordgubbarna nästan hela dagen, blev erbjuden sushi av min nya kärleksbeundrare, men jag kände inte för att äta just då så det fick bli en annan gång. Sen har jag försökt sitta på jordgubbsbordet hela dan, för banne mig vad ont i fötterna man får av att stå upp hela dan! Allt rullade iaf på bra med försäljningen och garrans lite småtråkiga skämt. Det mest händelserika på hela dan måste ha varit när vi packade ihop haha.
Sen när jag hade slutat så gick jag till bussen och åkte till kvittsle, där pappsen stod, åså gick vi in på alforno och köpte mat till mig, eftersom att jag inte har någon som kan laga mat åt mig hemmmma. Sen övningskörde jag hem.
Har nyss ätit halva pizzan sen så blev jag mätt, nu ska jag duscha sen åka iväg.
Ska väl börja nu då. Piss hoj!

Inga kommentarer: