tisdag 8 juli 2008

18.26

Andra jobbdagen avklarad och nu har mamma kommit hem från sin kryssning, jag vill också åka på en sån!?
Jag fick en bikini och ett par solglasögon så jag kan känna mig någorlunda somrig iaf.
När jag slutade jobba så sprang jag till H&M och köpte en bodylotion, och sen sprang jag till navet och skulle åka med bussen, men så åkte den precis.. Det var ju angenämt att man missade den just. Så då fick jag vänta en halvtimme samt bli hämtad av Alice på en..moped. Men schysst iaf! Sen har jag och allur legat ute och solat och lite såntdärnt man gör på sommarn. Typ målat tånaglarna i en rosa klatschig nyans samt druckit lite capri-sonne.

Nu har jag nyss ätit och snart vaknas alice. Vi ska planera våran tandem-cykel-utflykt-med-tält-i-backpacken. Det ska bli mys.
Men nu fick jag ont i magen hejdå!
Pussss!

Inga kommentarer: