söndag 13 juli 2008

11.50

Mmm nu är jag precis hemkommen från en lördagkväll hos mattan med en värdelös film, godis, och en äcklig morgon.
Filmen heter Trångt i kistan, inget att rekomendera, kan jag sluta titta på dåliga filmer jämt?! Sen när vi hade sett klart på den filmen låg vi bara inne på hennes nygjorda rum och pratade lite. Kändes som back in the days med oss, det är skönt. Hittade också ett par jeans hemma hos henne som hon har lånat av mig för typ ett år sen, det var ju lite skoj.. känner att jag inte kommer använda dom speciellt mycket så hon ska få tillbaks dom framöver ockzå.
Imorse skulle jag åka hem. Mm åka. Åka bil? Nähä, moped. "Hon går på gymnaaasiieett och hon ååker mopeeeeeed?"
Jaa, vad ska man säga.. fick iaf uthärda en färd genom kvitsle samt stanna och tanka. LoL, tur att inte många var vakna, du.
Nu ska jag hänga tvätt, duscha, in till purple och städa. Vill på sex and the city bion ikväll, eller mamma mia. Får hoppas att någon vill gå med mig heheh.

Puzz hejdå!
Mattan spelar gitarr och sjunger för mig

Inga kommentarer: