söndag 8 juni 2008

21.35

Anonym frågade mig om jag är perfekt angående föregående inlägg. Med risk för att låta lite självgod här, men jag är nog perfekt. Nä, nu skojade jag till det?! Mjehehehe
Nu menar inte jag att jag är perfekt, det jag menar är att det är jobbigt med folk som måste ljuga om småsaker, man kan ju tänka lite innan och så.
Jag tror jag vet vem du, anonym är. Om det är den jag tror, så är det inte dig jag syftar på.
Ber om ursäkt för ett tämligen bittert inlägg innan detta. Men jag var på dåligt humör.
Nu är jag glad igen!

Har just kört till staden och hyrt film med pappa och alice, samt köpt en ben&jerry's. Fantastiskt god. Fantastiskt smalt förresten, att vi åt upp hela lådan. Men det blir spinning imorn, så då jämnar det ut sig wiho.
Nu ska jag ekologia. Hejdå
//Nacka skoglund

Inga kommentarer: