söndag 1 juni 2008

21.29

Var köper du dina matvaror ifrån? Jag brukar inte handla matvaror, men om jag av någon anledning skulle göra det så blir det troligast ICA.

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig? LoL. Såklart de gör.

Hur många stolar står runt ditt köksbord? Sex tror jag.

Läser du för skojs skull? Om det är en skojsig bok så.

Pratar du några andra språk? Engelska och spanska.

Har du gråtit offentligt? Tror faktis inte det.

Kan du kasta macka? MEN JA! Jag är tokasbra.

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar? Beror på hur dejten var i övrigt.

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet? Måste vara svenska... Kanske ändrar mig när jag har bytt linje nästa termin.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Rolig, smart

Gillar du din boendesituation? Nja... Bor för långt ifrån ze civilization.

Vilken är din favoritfrukt? Melon och banan.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? För det mesta.

Hur gammal blir du din nästa födelsedag? 18

Vem var den senaste personen som gjorde dig arg? Jag blir väl aldrig arg på folk...

Hur valde dina föräldrar ditt namn? Mamma hade alltid velat heta Sanna har jag för mig att hon har sagt

Sover du på sida, mage eller rygg? Somnar på sidan, vaknar på magen

Skulle du säga att du är trendig? Verkligen inte. Låter så förbajjat jobbigt att orka behöva trenda sig.

Äger du en digitalkamera? Ja

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera? Skulle fejkskratta lite lätt och säga att jag har pojkvän.

Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka? Hmm. Har glömt bort dom fina namnen jag hade bestämt mig för.

Inga kommentarer: