måndag 9 juni 2008

20.28

Dios mio! Klockan är redan åtta, jag har knappt hunnit dricka kaffe ännu.
Började tjugo över tio idag, men var inne vid nio, jag bar runt på en svintung väska som det skulle bli så skönt att lägga in i skåpet när jag kom fram till skolan. Ack, vad händer?! Jo, vi hade ju rensat ur skåpen förra veckan, så jag hade ju inget skåp att lägga väskan i, tihihi. Blev så att jag fick bära runt på nuckan hela dan. Jobbigt för nacken.
Sen kom jag hem, såg på one tree hill i brist på annat, mamma kom hem. Det blev mat. Sen fick jag plötsligt jättetråkigt?..
Jag har inget att göra och jag är ledig imorgon. Det ska regna imorgon. Jag kan inte sola imorgon. :( Sämst dag.
Får väl åka in till stan och tröstköpa ett orange linne.

Har suttit ett tag och tittat på gamla bilder... SMAL jag var! Kanske seriöst var.. 130 lång, vägde 60 kg. Kan jag gärna se ut så nu? Jag ska aldrig mer bli så tjock. Såg ut som en överviktig pojke, då. Nu ser jag bara ut som en pojke med några extrakilon.

Nu blir det väl mer one tree hill, om jag inte går hem till pappa. Heil

Inga kommentarer: