lördag 7 juni 2008

11.44

Det var ju angenämt att jag inte har någon att dela denna fantastiska lördag med. Eller?
Vad ska jag göra av denna dag? Lika bra att lägga sig i en bunker och vakna på måndagmorgon igen. Hath.
Allt började imorse...Jag och Jesper låg i sängen och hade det allmänt trevligt, jag tänker "Åh, idag kan jag umgås med min jesper!" Senare visade det sig att han tydligen skulle till sin bästa vän, och livskamrat, som han inte kan leva utan. Då slog det mig igen! "Åh! Jag ringer Lisa! Vi hade preliminärbestämt att vi skulle hitta på något i helgen." Vad möttes jag av? Ah...En lite bitter tjej som verkade upptagen på annat håll. Jaha... Vad ska jag nu göra? Tänkte jag. Ingen jesper och ingen lisa. DÅ! Kom jag just på att jag har ju min angenäma granne ALICE! Så jag skickade ett mess och frågade vad hon skulle göra av denna lördag.
...
....
Underbaáááárt. Just underbart var det nog, att hon skulle iväg till stan med Ann. Fantastiskt bra idé av er.
Fantastiskt att jag inte har något att göra eller någon att hänga med. Till råga på allt, så finns det ingen sol där ute, vilket resulterar i att jag inte kan ligga ute och jobba på brännan heller.
Tack gud.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att jag alltid framstår som nån bajssurnucka i din blogg :') Tack för det <3