onsdag 28 maj 2008

21.07

Fantastiskt.
Vad är fantastiskt? VÄDRET förstås?
När det är sol blir jag på lyckligt humör, för då är det typ sommar.

Dagen har bestått av en onödig skoldag, ett onödigt köp på staden och många onödiga sura människor. Tack för det.
Imorgon skall jag genast lämna tillbaka den tröja jag köpte idag, med tanke på min ekonomi. Åh, det sved. Jag lät som ett fattigt..jehova.
Tröjan är såå fin! Men kul att jag inte har råd att leva? Min mamma tycker nämligen att jag måste köpa mitt pass själv för att jag råkade slarva bort mitt gamla. Har inte ens slarvat bort det. Någon har slutit det såklart. Det kostar endast 400 :( Älskar att inte ha några pengar.
Måste ju spara till fickpengar. Om jag inte köper något ända fram tills vi ska åka nu, så har jag lagomt med fickisar.. knappt det. Kan jag vinna på lotto? Kan någon sponsra? Tack för det?

Imorgon ska vi som sagt till Sidsjön på någon sorts... vet inte ens vad jag ska kalla det. Låter inte lockande dirr, men klart man ställer upp för laget och är där. Nähä, ingen ville ha mig där ändå.
Tur iaf att någon ville ha med mig och gå på promenad ikväll, för jag hann inte träna idag.
Efter den långa promenaden kom jag hem. Då åt jag nätmelon! Mmmm, så himla gott!! Ska alltid äta nätmelon.
Nu vill jag sova fram till skolavslutningen, så jag slipper köpa något. Gud vad jag inte kommer ha några fickpengar alls i Turkiet. Mitt liv är förstört.

Ska trösta mig med High Chaparall nu. Hejsås.

Inga kommentarer: