tisdag 27 maj 2008

20.25

ping!
idag är det tisdag, 27 maj. underbart väder har det varit idag. hade en lång dag med ett hål i, på hålet gick jag och maria till ån och åt jordgubbar, goth.
gick och satte mig vid dammen när jag slutade och solade lite o lyssnade på musik i väntan på att jesper skulle bli klar med det han höll på med. sedan gick jag till honom.
vi lagade mat och myste lite, sen kom mama från Agnieschka (lol) och hämtade mig.
när jag kom hem åt jag en asgod macka med tre dm tjockt smör på, sen tandemcyklade jag och allur bort till pappa och letade mitt pass. dock utan resultat. ska aldrig leta pass igen.. lär måsta köpa mig ett nytt. peuh..

imorgon vill jag träna, nån som vill träna med mig?! men guuuuuuuuud, vad mycket jag har o göra imorgon!! :-o det här måste styras upp.
nu har jag faktis en pluggsak jag måste göra.
HEjjj

Inga kommentarer: