måndag 5 maj 2008

19.34

Curlgirl. Det är inte jag idag dirr. Ser ut som att jag har tappat en smörbytta över mitt hår, så det är alldeles slickat över huvudet. Sen så delar det upp sig i en mittbena och.....NÄHÄ, det var inte intressant?
Kan berätta lite om mitt liv istället.. eller min dag. Dagen har bestått av skola, träning och äta, för ovanlighetens skull. Det är typ det enda jag gör. Men för att göra lite förvandling i vardagen så satte jag på Ronja rövardotter när jag kom hem. Kan Birk sluta vara så förbannat ful när han ylar uppe i ett träd? :< han gör mig deprimerad, du.
Jag hade inte så mycket mer att säga än att jag gör alltid underbett, de som inte känner mig tror nog att jag har underbett, tihii.. det jag vill ju! ellehh?
ska väl..fortsätta titta på Ronjan nurå. HIIII! pogg

Inga kommentarer: