söndag 25 maj 2008

15.28

söndag. morsdag. mysdag!
igårkväll såg jag, alice och lisa på eurovision songcontest, alla var värdelösa? danmark, norge och frankrike gick hem. vi dippade grönsaker och chips. nuns så gott det var! sen vann olgaland, då cyklade jag och lisa hem till henne. vi satt uppe till typ fem och drack grönt te och åt banan med choklad, samt pratade om gamla minnen vs. kommande tider. åh vad mysigt det var!
vi ska åka några stycken till mariannes stuga och ha asmys. nähä, det var vi som hade planerat, hööh. men vi måste det iaf. såå myts.
sedan ska vi åka en massa folk på en all inclusive-resa, ett tjejgäng. så kul det skulle vara. hmm, pengar? vem är det nu igen?
..
sen imortse så åt vi gröt ute i den asvarma solen. sommar och skönt kändes det som.
kom hem vid elva, då åkte vi till galtström och fikade. jag åt en landgång (L) smalt.

nu ska jag snart åka till stan med pappa för de vanliga söndagsrutinerna. filmhyrning, höhö
imorn ska jag och pappa gå och boka en resa till mig och jesper, turkiet! mys

MEN SA JAG FÖRRESTEN att jag och alice har köpt en tandemcykel?! vi cyklade igår, skitsvårt i början, tills man fick in en bra rytm, gäller att ha bra samarbete alltså. vi är bra parners inom det där just. fantastiskt alltså.

hejdå du

Inga kommentarer: