tisdag 1 april 2008

Varför har jag sett Adam och Eva fyra gånger på två dagar? Fantastisk film. Evas gotländska och Adams...frisyr. <3
Påtal om Eva och Adam så har jag hunnit med massor idag! Varit på veckans längsta dag på skolan, tråkigt. Varit ute i världens finaste vårväder, köpt en tshirt och en bikini 8)..ätit middag på tant anci och fröken sara..träffat jesper..spelat alfapeeeet.. ja du hör ju! massor med grejer. Jag ska alltid ha händelserika dagar. Det enda jag inte hunnit med idag är att träna, så nu känner jag mig lite extra smal.. blir träna imorn istället, med Alice.
Hm..Jo juste! jag tänkte se på Adam och Eva igen, men så får jag inte igång TVn? Är det jag som är teknisk eller är det nåt seriöst fel undrar man ju.

Livets viktigaste fråga..vad ska jag ha på mig imorn? Bara för att jag har beslutsångest hela morgonen över vad jag ska ha på mig, så blir det alltid något tråkigt. Som jeans och en tröja. Stil-girl. Så då blir det klagomål från Maria och Stina för att jag tydligen klär mig för tråkigt..inte har nån stiiil.. borde klatscha upp mig.. Nä, jag tror inte på att sticka ut, eftersom att dagens mode uppenbarligen verkar vara att sticka ut, och eftersom jag inte gör det, så blir jag ju ändå utstickande. på nåt vis. jah..

Jag har slutat säga Du efter varje mening :( det som var så fiiint!
Ok, nu får det vara nog. Hejsås!

Inga kommentarer: