onsdag 23 april 2008

23.15

detta har varit en lång dag! kom hem nu typ.. åkte till skolan vid kvart i tio, sen har jag varit där, efter skolan åkte jag och marianne hem till henne, pluggade naturkunskap, fina dialekter man kan ha när man pratar engelska <3 sen så lånade jag en tröja av henne, min bästa tröja! nähä, det var inte min... sen blötte hon mitt hår och trattade det, fick världens snyggaste lockar! jag måste köpa en tratt och en mousse, åh jag har så fint hår nu :) hoppas det inte är förstört imorgon..
simonarna hämtade mig hos marianne vid halvnio, sen har jag typ varit på salongen och spelat alfapet och väntat på att dom skulle städa klart.. ätit en after eight har jag också gjort. och nuu kom jag äntligen hem, och har slagit på adam och eva för att få allt att kännas som vanligt.
imorgon är det en lång dag igen:( måste nog träna imorn också, kom jag på. var skita längesen jag var på helex, har mest varit på promenader och sprungit hemma. daah..

nuu regnar det! ska sova så jag inte är as trött imorgon när jag ska göra massa med saker. hejsås! ..

Inga kommentarer: