fredag 18 april 2008

23.13

jag ligger brevid jesper som snarkar, och spelar alfapet. jag gick precis in på min FC och läste lite nyinkomna mejl. jag hade många nya, jag läser ett efter ett, där pascal har vidarebefodrat andra lärares mejl till honom om hur det går för mig i skolan. jag blir förbannad!? jag hatar min spanskalärare? :S hon måste ha något fel just.
senast förra veckan så satt jag mellan fyra ögon och pratade betyg med henne, om hur jag låg till i spanska osv. jag hade mvg/vg på de flesta sakerna, men g på några, så jag låg på ett svagt vg sa hon. för det första ligger man inte på ett svagt vg när det är en hel del mvgn med i bilden, men ja. sen när jag läser mejlet som karla har skrivit så skriver hon: "Det går sådär. Hon klarade sista läxföröret men hon har missat att lämna in två uppgifter. Hon ligger på ett svagt G.
Mvh

//Karla"

är hon DUM i huvudet? ljuger hon för mig eller? har hon ändrat sig? vad är problemet? jag ska stämma henne. jag är omringad av idioter. JAG HAR INTE ENS MISSAT ATT LÄMNAT IN TVÅ UPPGIFTER? jag har lämnat in varenda uppgift i spanskan, och STJÄRT.. jag hatar henne just för tillfället ja.

HEJDÅ från arja

Inga kommentarer: